10. mai 2013

Tea for two

Asså helt ærlig dere...hvor mange tekanner kan man trenge...skulle jo tro jeg drev en liten Marokansk tesalong...hihi...men det er nemlig slik at jeg får dilla på ting, noen ganger kanskje litt for mye...hm...det er ikke bra...men det hadde seg slik at for lenge, lenge siden hadde totalt dilla på allt som hadde med Marokko å gjøre...jeg har så lyst til å reise dit, på matmarked og drikke mynte te med Wilhelminedøttrene dagen lang...en dag skal vi på en Riad, dermed basta...i mellomtiden får jeg lage mynte te her hjemme...jeg har jo i allefall nok tekanner...oj...den røde grillvotten passer kanskje ikke helt inn...hihi



3 kommentarer:

siri ore elle sa...

Fine tekanner, Wilhelmine!! Det er jo inn å blande stiler, så da kan det kanskje gå med den røde grillvotten til!! :-)))

Gratulerer med vel overstått konfirmasjon! Nå er master og konfirmasjon i boks, tenker det er deilig!
Er ferdig med konfirmasjonene her i huset, den siste for tre år siden, litt rart, men samtidig deilig:-)
Fin helg til deg!!
Siri

Anonym sa...

Hei og hopp, og jeg har faktisk vært på road-trip i Marocko i min fagre ungdom. Sammenmed 11 andre jenter og en lærer fra folkehøgskole i Vestby. Det ble mye mynte te, og mye alt for spennende opplevelser, som nok har gjort sitt til at jeg ikke har reist noe særlig etter på. Har ikke pass.......... hilsen Grethe

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
He,he.. slike kanner har jeg også handlet i Marokko og Tunisia. Tittet akkurat på et par av dem hjemme om dagen.
Filler`n: Eirik vant ikke... Siri er supersøt og flink men for meg var det Eirik som var den mest spennende å se på, lurte alltid på hva han ville finne på.
Litt trøtt nå... ikke lenge før jeg gjør svalestup opp i ektesenga.
Fin helg til dere, Wilhelmine!
Klem fra Kaspara