27. januar 2013

American Pie, amazing ny kokebok

Ny bok i huset, denne gangen viser jeg dere en bok jeg kjøpte i København før jul...den er på dansk og handler om ALLE de beste kakene, paiene og kjeks, etc etc fra det amerikanske kjøkken. Boken er så fin, den er skrevet at to dansk-amerikanske damer, masse koselige historier, flotte baketips pg de beste kakeoppskriftene jeg har sett i en kokebok på lenge...ja, da er det forresten ikke lenge siden...hi,hi... for jeg har jo "hang up" på kokebøker og leser det hele tiden. Prøv denne du også, du finner den på Capris.no.






3 kommentarer:

Tevanga sa...

Åh, kunne nesten ønske du var et bibliotek, eller en bokkafe man kunne sitte i hele dagen og bare kikke og kikke. Virkelig mange fine bøker har du. Den eplepaien på det siste bildet ser ikke dum ut altså! Jeg var forresten i Oslo i helga og spiste paier fra Hello good pie som holder til i mathallen. Nytelse i et nøtteskall! Tilbake hjemme står det stort sett fiskepudding på agendaen gitt...

Klem

siri ore elle sa...

Blir litt misunnelig på alle de fine kokebøkene dine!! Husker ikke sist jeg kjøpte en kokebok....
Fin gullvase i innlegget under, tror jeg har samme i hvit, bare litt større, julegave:-)
Kos deg med boka og ha en kjempefin kveld!!
Klem Siri

Marit sa...

Jeg har en amerikansk kokebok som heter "Feit i en fei" :) Så det hadde jo ikke vært så dumt å følge opp med denne. Da har jeg virkelig dekt både middag og dessert.
God helg :)