26. desember 2012

På julelunch til gamle dager...

En gang i tiden bodde Wilhelmine i et gammelt, veldig gammelt og koselig hus...Wilhelminebarna er så heldige å ennå ha det fine huset hvor Wilhelminebarnas far bor...i dag hadde de bedt familien på julelunch, vi holder nemlig sammen store og små, nye og gamle i alle høytider. Under besøket fikk jeg sneket meg til å ta noen Instagram pics...bli med inn å se hvordan Wilhelmine bodde før...men si det bare ikke til noen at vi snikfotograferte det koselige huset...hysj...list dere på tå inn...

 Fine gamle dører...doble dører er det fineste som finnes...


Tallerkenhyller har alltid vært en av Wilhelmines store diller


En gammel ovn som flittig ble brukt til å fyre opp det gamle huset med, den var varm og god når vi kom i dag også...




Den gamle fine Margit kurven...fra mormoren min...ååå som jeg savner henne i denne juletid



Høyt henger de...det var en tid hvor Wilhelmine hadde det med å henge ting i taket...hm...det har jeg nok ennå


Titt ut på tunet på det koselige bryggerhuset hvor den eldste Wilhelminedatter har fått seg den fineste leilighet...


Takk for titten...og takk for en fin julelunch;)) 

 




Pin It

6 kommentarer:

Kaspara sa...

Hei Wilhelmine
Takk for titten, så utrolig koselig hus! Og så supert at dere holder sammen hele gjengen.
Jammen meg bra du ikke fikk slettet hele bloggen, du lever jammen meg vilt og spennende og eksprementerer i vei, hi,hi.
Koselig romjul til dere!
Klem fra Kaspara

Bente sa...

Hei Wilhelmine - så hyggelig med julebesøk til "gamledager" - så koselig hus - det er noe med slike sjelfulle gamle hus!

Ha fortsatt fine og gode romjulsdager - det har vi også:)

Klem fra Bente.

Lise B sa...

For et fint hus! Og så fine bilder!

Marianne sa...

Hei :)
Så fint!!! Koselig å "se" deg igjen! Nå er jeg din faste følger.

Klem Marianne

Glede sa...

Hei på deg en søndagskveld! Takk for kjempekjekk hilsen inne hos meg - jeg setter så stor pris slike gode ord. De doble dørene likte jeg, og den tallerkenhylla da! Kjenner igjen mormorsavnet. Dette var min første jul uten mormoren min. Ønsker deg ei fin kommende uke!

Sukkertøy for øyet sa...

Hei og hopp!
Ahh..Sengetøyet du beskriver i kommentaren inne hos meg hørtes himmelsk ut!
Luksus må man unne seg inni mellom ;)

Ha en finfin helg frøken snupp!