31. august 2012

Retroskatter til folket

Hei på dere, her kommer retro og vattepper til salgs i løpet av helgen, nye varer kommer i morgen og søndag også. Send meg mail om det er noe dere ønsker, jeg pakker det så godt inn jeg kan og sender gjerne i posten, men frakt tilkommer på alle sakene. Min mail er: ni-ma-as@online.no


Skattoll i finfin lillafarge, selges kr 500,- må hentes her i  Sarpsborg

Cathrineholm sautepanne, fremstår som ny, selges kr 400,-


Fin gul emaljekjele, selges kr 200,-

Rød emaljekjele, selges kr 150. Kjøpes Cathrineholm og de to emaljekjelene sammen fås det for 600,-kr.  Begge kjelene er rene og fine inne i, fremstår nesten som nye. 

Halve trekket av dette retrostoffet selges for kr 150,-

IRA design, selges samlet kr 300,- er i meget god stand. 


Cobratelefon, ledning må byttes, men er perfekt til pynt. selges kr 400,-










2 kommentarer:

Skjerstad sa...

Du har så mye fin Wilhelmine :)

God helg !

gult hus i svingen sa...

Fine ting til en grei pris:) Liker alt jeg, men har ikke plass:)
God helg til dge fra Tirne:) Klem