24. august 2012

NEW YORK FOOD



Tilbake til New York igjen folkens, jeg er ikke ferdig med å vise dere maten...Frokost i NY på Balthazar...french toast med bacon og fruktsalat...jeg vil ha dette hver dag...dermed basta!!!



Om dere noen gang skal til NY så finn denne plassen, den er så koselig, ligger i SOHO, litt dyrt, men utrolig fin stemning, ligner på et fransk brasserie...og man kan støte på kjendiser der...



Vi spiste også på MAX BRENNER og SPICE MARKET...sjekk maten da dere...



Fabian koste seg med sjokoladefondue på MAX BRENNER...en liten bordgrill som vi kunne grille marshmallows på også...


Spice market var min favoritt...der selger de ekte god street food fra Asia...så deilig...


En varm klut til å friske seg litt opp med før maten var godt...


Deilig papadums som vi kunne spise så masse vi ville av før maten...jeg elsker dem...




Om dere orker å se mere mat så kommer det også mat fra ukene i Florida om en stund...i morgen blir det mere New York, nemlig bøker fra Anthropologie...de har bare så mye fint der, min favoritt butikk  for tiden...ha en strålende fredagskveld videre...




2 kommentarer:

AvMeg sa...

Dårlig gjort å friste slik! :)
Dere må ha hatt en helt fantastisk tur.
God helg :)

fam gab sa...

Ser heeelt fantastisk ut! Jeg har lyst til å dra med en gang, og jeg vil spise alt dere har spist!! ;D
Heldige du!