25. juli 2012

Lykken er en pose med kleshengere...og mere på Finn.no

Hei bloggvenner, i dag ble Wilhelmine glad skal dere vite. Når jeg kom på jobben var det en stor pose med gamle kleshengere som stod inne på kontoret mitt. det er fantastisk å ha gode kollegaer, som skjønner oppdraget fra en retroblogger. Jeg spurte nemlig om hun ikke hadde en eller to gamle tre kleshengere liggende, hun er jo kjent med Wilhelmines heklediller...og når jeg kom på jobben i dag så var det en hel bærepose full av gamle fine tre hengere på kontoret mitt. Kollegaen min har nemlig et helt loft fullt av skatter, lurer på om jeg ikke må be meg selv dit og rydde for henne en dag...hi,hi...
Brannmannen lurte på om det gikk an å bli såååå glad for en pose med gamle trehengere, ja...det er nettopp det det gjør. Nå er det bare å hekle i vei, søte små hengere som kan pryde skap og vegg. Spørsmålet er bare om jeg trenger alle disse selv...hi,hi...men jeg hekler i vei...de er jo så fine å lage;))


Takk gode kollega...


NB!! Ny annonse på Finn.no...link finner du her...masse fine stoffer i lillafarger




Ingen kommentarer: