20. mars 2012

Mamma, samler du på servietter?

Når Wilhelmine var liten samlet hun på servietter, det kan man nesten tro at hun egentlig gjør ennå...jeg kan nesten ikke gå inn i en butikk uten at det blir med en pakke med servietter hjem. De fineste får ligge på en gammel kjøkkenvekt som har fulgt Wilhelminefamilien i mange mange år. Jeg øver meg på å like diagonalt mønster, faktisk er det ganske så fint, har sett noen fine puter i samme stil som er veldig fine. For det meste bruker jeg servietter fra Marimekko, men når brannmannen bruker dem til å legge fra seg bacon etc når han steker egg&bacon, da skjønner jeg at vi må begynne å kjøpe tørkerull, det får jo være måte på hvor designbevisst denne brannmannen skal være, hi,hi...
Ha en fin tirsdagkveld videre alle mine gode bloggvenner!



De med diagonalt mønster er fra Åhlens. 


6 kommentarer:

Gunn sa...

Hehe, det er råflott å bruke Marimekko servietter i stedet for tørkepapir ja :)


Jeg prøver å bruke mest stoffservietter, men de øverste fra Åhlens greide jeg ikke å gå forbi sist jeg var på storbyshopping ;)

Svenja sa...

pretty ones :))

HeppieHermpie sa...

Nice colours!! Nice pattern!! ♥ Herma

gult hus i svingen sa...

Jeg samler også, Wilhelmine, er fullstendig serviettgal:) Diagonale mønster, ja takk, har de fra Åhlens jeg også:)

klem fra Trine:)

Lene sa...

Husker jeg samlet på servietter da jeg var liten jeg og. Måtte alltid ha med meg servietter fra alle restauranter og kafeèr vi var innom. Tror nok mange har hatt den hobbyen. :) De servietteme fra Ahlèns er råkule! Er veldig populært med geometri om dagen merker jeg. Og god grunn til det. For det er ganske så tøft. :)

Klem Lene

AvMeg sa...

Så fint det var med dem på den vekta - like fint som en vase med blomster :)