1. februar 2012

Titt tei, her er vi

Skal eller skal man ikke legge ut bilde av seg selv på bloggen, det er definitivt ikke ofte at Wilhelmine beveger seg ut på denne type innlegg, jeg liker det rett og slett ikke, syntes jo alle andre er så fine på bildene sine, men å se seg selv er ikke bra...men jeg skal og må øve meg litt nå, et lite bilde av Wilhelminemor og Wilhelminedatter tatt på besøk på julaften, det er vell ikke farlig...jeg bare trykker på publiser...så vips ligger vi der ute...ikke farlig det sikkert...ha en strålende kveld videre, hilsen oss


Smiiiiiil....
...da er det gjort, men å...sveisen da, luggen er jo helt til siden...uff, den pleier å være rett ned asså!!!


20 kommentarer:

Banebakken sa...

Fine bilder kjære du!
Pen dame : )
....alltid moro å se
"ansiktet" bak!

Ha en fin kveld!
Klem.

Marian N. Larsen sa...

Sikke gode billeder =) Jeg synes det er fint at se hvem der sidder bag tasterne og tror slet ikke, at det er farligt!

Trådsnella sa...

Så gøy å se deg ;) kjempefint er du!
Liker bedre når personene ser naturlige ut å ikke så "posy" om du skjønner ;)

Klemmer til deg

Maria sa...

Hej på er! Kul att få ansikten på er! ha det gott!

Yldi sa...

Så fine dere er! Det var vel ikke så farlig ;) Er jo gøy å se noen ansikter bak disse fine bloggene også :)
Takk for bra tips under her. Skal lete frem blondedukene mine og se om det blir en liten vimpel til helga :)
Smil fra Dina!

Mette sa...

Morsomt a se bilde av deg! Det var vel ikke vondt, vel...? :-)

Gunnhild sa...

så flotte damer!!
jeg synes det var veldig kjekt å se deg, har jo "kjent" deg gjennom bloggen så lenge nå, men liker godt å ha et ansikt å henge navnet på :)

Siri sa...

Hyggelig. Hei hei :-)

AvMeg sa...

Hei :-)
(Tøft gjort, jeg er pingle enda :-)

Randi! sa...

Jaaa...der er du jo...og jeg smiler og gleder meg til neste gang vi treffes! Herlige du!!!
Og vakre datteren....holder foresten på å strikke tøffler til henne!
Ha en flott kveld!))

Anonym sa...

Kjære fine Wilhelmine! Så tøff du har blitt, jøjemeg, det må jeg si, nå imponerer du, jeg synes det er kjempehyggelig å se hvem som skriver bloggene, har jo møtt deg da :-)! Selv er jeg en pyse... Så søt datter også! Herlige damer er dere! Fortsatt god kveld og god natt!
Klem fra Anne

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine¨
Nå er du tøffere enn toget, for dette vet jeg du har vært skjelven for! Nydelig bilde av dere og slettes ikke farlig! Gøy for folk å se ansiktet bak en blogg, men jeg har jo vært så heldig å treffe deg "live" to ganger!
Ha en god natt og en finfin morgendag!
Klemmer fra Kaspara

ReVinyl sa...

Heisann og hoppsan!

Der er du jo, fina!
Morsomt å se ansiktet bak...
Det er litt av et skritt det der.
Man blottlegger seg jo liksom for offentligheten med ordene man skriver. Det blir jo så personlig og enda mer personlig når man setter ansikt på bloggen.

Den satt langt inne hos meg også.
Synes du er tøff jeg. Heier på deg!

Siw

designhund sa...

hei Wilhelmine!!
så flink du er!!!
har hatt (og har) det slik jeg også..
men øver meg jeg også, ennå…. selv om jeg er forbi den første fase med og vise bilde.
Er ennå ikke dus med å se meg selv, men det er noe stort tull. SÅ jeg har bestemt meg for at det ikke er så farlig! Hurra for deg - FINE, søte deg!
KLEM

En støvel og en sko sa...

Heisan, så fine dere er!!! Og jeg sier som de andre, tøft gjort!! Veldig kjekt å se bilde av dere.
Klem :-)

siri ore elle sa...

Hei på deg!!

Gøy å ha et ansikt å forbinde Wilhelmine med:-))Fine både du og datteren din!!!

Klem Siri:-)

Lene sa...

SÅ koselig å SE deg :) Kjempefint bilde! :)

Klem Lene

Bente sa...

Hei Wilhelmine - så flott å se deg/dere og så fine dere er - intet å bekymre seg for, men jeg kjenner meg igjen:)

Ha en god kveld - jeg skal på Ylvisshow:)

Klem!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fint bilde av dåke!
Flotte opalinskåler du viste lenger nede. Eg har to slike skåler, men ynskjer meg sjølvsagt fleire... og gjerne i turkis, ja:)
Forresten artig at du fann fram til den turkise skåla eg fann på loppis:)
God helg!

Stilleben sa...

Så fine begge to. Hyggelig å se deg igjen. Håper det blir anledning i løpet av våren! M