2. februar 2012

Sukkersøtt

Kan man blogge om en Sukkersøt sukkerskål. Jeg fant en veldig søt sukkerskål på gjenbruket for en tid tilbake, den ropte på meg og ba meg ta med den hjem til Wilhelminehuset. Jeg så at den hadde hatt litt hard medfart for den var limt på den ene foten, jeg tenkte lenge på om jeg var riktig klok som tok med en skadet, limt sukkerskål hjem for 5 kroner...men jeg klarte ikke å gå fra den. Den var liksom litt spesiell og fortjente ikke å ligge i en pappkasse hvor den ikke fikk vist seg frem. Så nå står den fast på bordet vårt og bare venter på at risengrynsgrøten kommer på bordet...slik at den kan by på sukkersøt nytelse i all sin prakt. Brannmann kommentar: "Nå har det tørna helt for deg tror jeg, går du virkelig rundt og tar bilder av en sukkerskål?????" 





6 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Verkligen söt! :-)

Banebakken sa...

..hihi, selvfølgelig skal du lage et innlegg
om en sukkersøt sukkerskål!!!
Brannmenn.. tsk tsk.. de forstår seg ikke på
slikt. Ikke leger heller. Eller menn, i all hovedsak!

Klem til deg : )

Anonym sa...

Haha, *ler*
Tørna for deg, sarru?
Nei, det har det ikke!!
Det er slikt det er i blogglandia..
Vi tar bilder og blogger om det vi drar
med oss hjem fra brukten, loppa og andre
butikker!! :)

Stor klem!

-Ida-

Randi sa...

Næmmæn...så søt den var da...med de små føttene som stikker ut!
Skjønner godt du ville dele den lille "søtnosen"med oss!
Klem!

Frøken Loppe sa...

Skjønner godt du tar bilder, den var veldig søt :o)

Anonym sa...

Jeg er så heldig å ha maken skål etter farmor.Tror den er fra Hadeland.Se godt under skålen etter merke.