7. desember 2011

Skatt fra Gjenbruksbutikken og rosa toner

Julesyken har virkelig kommet, dagen før dagen til det store julebordet for Wilhelminefamilien AS har sef Wilhelmine tilbragt på et legekontor, med penicilin og et lager med div smertestillende skal jeg bare til London, Wilhelmine blir rett og slett ALLTID syk når hun skal på tur, krysser fingrene for at dette er over på 1-2-3 nå...ellers svinser jeg fortsatt rundt med kamera mitt...stiller inn Av og Tv så godt jeg kan...hi,hi...noen ganger lykkes jeg ganske bra...andre ganger ser det ut som om jeg har glemt å ta av linsebeskyttelsen...hi,hi...i fare for at dere skal bli lei alle mine klager nå frem til julen kan jeg glede dere med et fint kupp fra Gjenbruksbutikken her om dagen, jeg kjøpte meg nemlig en bursdagsgave som var litt dyr, en brodert navnetavle som jeg har gått og siklet på i flere måneder...heldigvis var den ikke solgt, se hvor fin den er da...den passer perfekt inn sammen med mine rød-rosa ting for tiden...


Amaryllisen har sprunget ut og bare roper til meg at det snart er juuuul, som om jeg har glemt det liksom...hi,hi...


Et rosa lokk ble også med hjem fra Gjenbruksbutikken, det passert fin til en gammel skål jeg hadde, jeg bare elsker dette rosa glasset for tiden...så feminint og fint. Ha en god onsdag kjære bloggvenner, i morgen går turen til London så da blir det en liten bloggpause i noen dager, men jeg kommer tilbake med masse bilder og julestemning fra London som jeg lover å dele med dere;) 




5 kommentarer:

Skjerstad sa...

Nei men Wilhelmine , du skal jo ikke bli syk nå !
Nydelig broderi som passet så godt til det andre ( vi har også den lampa , kul ;)

Klem fra Janne som håper du holder formen på tur :)

Sandra sa...

Så heldig du er som skal til london. Elsker den byen!! =) Mange fine kupp du fant.

Ha en fin dag og god bedring=)

~Anna~ sa...

Fint broderi, man skal unne seg noen skatter innimellom. God bedring og god tur til London!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Notat frå fotokurset: AV brukast på motiv som er i ro, TV på motiv som er i bevegelse. Så var det berre ein masse andre detaljar...
:-)

Stilleben sa...

Utrolig vakkert broderi. Jeg elsker sånne gamle broderier. Det er virkelig en skatt. Hadde jeg kommet over en sånn hadde jeg blitt utrolig glad. Håper formen din er bedre. Kjerringråd; ta hvitløk, beste medisin. Men det har du kanskje hørt før. God bedring klem.