19. november 2011

Litt fra PIP rommet

Wilhelmine har liksom ikke kommet ordentlig i gang med å gjøre det fint på de to rommene vi tapetserte om her i høst...helt ulikt meg egentlig, for jeg vil helst gjøre allt ferdig med en gang...men denne gangen er det liksom ikke slik...men jeg elsker tapeten og gleder meg masse til å få det ferdig, det er mye burde burde her for tiden...hi,hi...dere vet den reklamen, hun er så søt den damen... Men vi har fått hengt opp en hylle malt i en rødfarge som passet til tapeten, IRA boksene er samlet pent på plass...også det beste av det hele...en MILLY MOLLY MANDY bok som jeg fant på loppis i sommer...bare elsker den boken, husker jeg leste den som liten opp til flere ganger...så koselig. Det var nok her jeg ble besatt av afternoontea...hi,hi. Så var det også Svenne og Lotta LPèn som bare sender ut gode minner from the 70`s


IRA samlingen vokser...takk kjære alle som tenker på meg når dere finner dem...


ROM ble ikke bygd på en dag...mere kommer...må bare planlegge stylingen først...hi,hi


4 kommentarer:

Henriette sa...

Love it! Nostalgi! Det liker vi! Fantastisk! Svenne & Lotta kan jeg ikke si jeg har hørt om, nå begynte jo ikke min barndom før på åtti-tallet ;)) MEN, mye bra musikk ble utgitt på 70-tallet, det skal være sikkert og visst. Ha en flott mandag! Klem Henriette

siri ore elle sa...

Hei Wilhelmine!

Så fine Ira bokser, er helt opphengt i slike bokser for tiden. Venter på to turkise som jeg kjøpte på Tradera.

Koselig å se Barnetimeboka og Milly, Molly, Mandy. De bøkene vokste jeg opp med:-)))De ligger nok i en kasse et eller annet sted.
Tusen takk for kommentarer på bloggen min!!! Blir så glad for det:-)))) Og takk for pakken som kom i posten!!!!

Klem Fru Samuelsen/Siri

Lene sa...

Elsker tapeten. Er så skjønn! :) Fin samlig IRA bokser du har. :)

Ulrikke sa...

Så fint det ble med den røde hylla!! PS: Randi vil kjøpe 4 epleholdere av deg :) Klem Ulla