2. oktober 2011

Styling av skap, del 1

Nytt skap, nye muligheter for Wilhelminehjemmet...nå er vi i gang her i huset skal dere vite, jeg har til og med klart å få brannmannen til å male et skap i den fineste lilla fargen...blogger om det senere i uken, men det er bare så fiiint...all inspirasjon kom liksom på plass når vi fikk dette fine hvite skapet vårt på plass. Når mann og barn var ute av hus på fredag så startet den store stylingprosessen her i huset. Hadde noen filmet meg når jeg holdt på så hadde de nok trodd at jeg var GAL, CRAZY eller nevrotisk...jeg plasserte ting inn i skapet, tok det ut av skapet, satte ting inn i den ene hyllen, for så å flytte det ned i den andre hyllen. Tema var gult, hvitt, rosa eller brunt, orange og lilla...hi,hi...det tok laaang tid før jeg kom frem til dette resultatet. Så nå får det være slik en stund...tror jeg...håper brannmannen og bestemmer Fabian...hi,hi...demokratisk styling;) De syntes nok at Wilhelmine tar av litt....



Tror jeg skal henge noen flaggvimpler i vinduet ved siden av også...blir fint det tror jeg...




7 kommentarer:

AvMeg sa...

Hihi...synes jeg ser deg når du holder på, men jeg skjønner deg godt. Det er jo så moro å "style" litt hjemme!
:-)

Christina sa...

det bliver bare SÅ fint og jeg kan sagtens forstå hvis du bruger timevis på at dekorere dit dejlige skab :) lila er et godt valg.

Gunnhild sa...

så herlig_!!
ingenting er bedre enn en tom "palett" slik som dette lekre hvite skapet!

du har mye fint!

designhund sa...

hei hei!!
så kult med lilla skap da!!
jeg gleder meg masse til å se;)
mandagsklem fra meg

Hjertedamas blogg sa...

Fine ting!!!!!! Klemz Grethe

Anonym sa...

Så utrolig fint det ble!!!
Klem fra Anne

siri ore elle sa...

Utrolig fin blanding i skapet ditt, gammelt og nytt i skjønn forening
:-)))

Klem