22. juni 2011

Lilla retrostoff til salgs!


Wilhelmine skal selge ut noe av det lilla retrostoffet, jeg kan klippe ganske store stykker og ganske små stykker, en pakke med "en stor porsjon"  av alle stoffene koster 180,- kr + porto. 
En "liten porsjon" med alle stoffene koster 140,-kr + porto. 

Ta kontakt med meg på mail dersom dere vil farge hverdagen lilla;) 

ni-ma-as@online.no

Ha en glad dag videre, i morgen er det St. Hans, da er det rømmegrøt i Wilhelminehuset...med spekemat og flatbrød...mmm...det er sommer dere...







5 kommentarer:

Gunnhild sa...

ååh..jeg vil gjerne kjøpe!
lilla er favoritten, men ganske vanskelig å få tak i ;)

slår til med en stor pakke jeg!
sender mail!

mymlen og my sa...

Kjempefine stoffer. Man kan sikkert lage noe fint av de. Men hvordan klarte du å laste opp bilder i ettermiddag ? Her er det helt umulig, blogger samarbeider ikke. Og en blogg uten bilder er vel ikke så spennende.
Har du noen gode råd? Det er visst flere som sliter.
Hilsen Mymlen

Kaspara sa...

Hei og god morgen Wilhelmine
Skal si du har opparbeidet deg en samling retroskattet etter hvert, Wilhelmine! Å samle på ting er gøy!! Som liten samlet jeg glansbilder, servietter, colakorker, duringer and you name it.
Retrostoffene er det nye smaleobjektet mitt som voksen.
Tusen takk for invitasjon til over fjorden. Jeg kommer gjerne og besøker deg en gang når dagene ikke blir så fullpakket som nå. Først må Glansdag, barnebursdager og kanskje sydentur få gå av stabelen.
Ha glade sommerdager!
Klemmer fra Kaspara

Unknown sa...

Tusen takk for stoffene snuppa!
De var lekre ja. Særlig det lilla det var minst av *sukk*
Det ska brukes med omhu ;o)

Eeeelske den ekstra biten du la i og. Vokse raskt den samlingen din og jammen ja ;o)

Håpe du har goooode dager vennen.

Gunnhild sa...

såå flotte stoffene var!
jeg har allerede brukt dem i ei pute, og den ble så fiiin!
skikkelig stoffskatt ;)