27. april 2011

Ække Zalo bedre a?

Wilhelmine må alltid innom matbutikker når hun er i København, Irma, Netto, Bilka og Føtex avlegges et besøk. Wilhelmine fyker da rundt som en hvirvelvind for å se om det er noen billige små matskatter som kan være med hjem. Denne gangen gikk turen innom Irma, noe som skulle vise seg å lønne seg masse i Wilhelmines øyne. Isabella Smith lager de deiligste rengjøringsprodukter, og designen på merkelappene er så søte. Elsker å ha de på oppvaskbenken. Når Wilhelmine kom ut av butikken med en tung pose med 4 flasker av dettte fantastiske vidundermiddel kunne ikke brannmannen helt forstå iveren...jeg forsøkte å forklare at jeg hadde gjort et kupp...4 flasker med Isabella Smith rengjøringsprodukter av den nette sum av 100 dkk for allt sammen...hjemme koster det jo nesten 100 kr for èn flaske...dette var et kupp asså kjære brannmann....han spør da om jeg har tenkt å bruke dem, jeg sier at vi jo har slike hjemme nå og at jeg bruker dem hver dag...da kommer han med sin fantastiske brannmannkommentar: 
"Ja, jeg har jo sett de flaskene står der...men ække Zalo bedre a...bruker bare Zalo jeg! "
Hvor søtt er ikke det da, gode gamle brannmannen og Zalo. 



3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det hørtes ut som meg og mannen på tur. Jeg tror menn er litt mer Rema 1000;
Det enkle er ofte det beste!

Og enkelt er bra det altså. Så lenge det bare dufter godt, har fin kvelitet og ser bra ut i tillegg...

Ha en fin kveld☺
BR

Gamlefossen sa...

Heisann! Fant deg via NIB og bare måtte titte innom og se på disse flotte flaskene med rengjøringsmiddel.. Det er jo slikt som gjør det om mulig litt kjekkere å gjøre rent! :-) Og så var det den logikken da. Jeg leser om disse billige flaskene og tenker med en gang at da burde jeg jo bestille fly/hotel til Køben en helg slik at jeg også kan kjøpe BILLIG vaskemiddel..! Er vel en brist i logikken, men alt for å gjøre et kupp! :-) Kos deg med vaskingen! :-)

Lill sa...

Himmel, for et kupp!!! Bruker også disse, syntes de lukter så godt og som du - fine på benken:) God brannmannkommentar - men, jeg er faktisk litt enig med han. Zalo ligger hakket foran når det gjelder oppvasken.... :) God natt! Klem fra Lill