24. mars 2011

Hvor skal Wilhelmine?


Gjett hvor Wilhelmine skal på helgetur? Yes man, we are going to London for the weekend. Brått og impulsivt, fra fredag til søndag er vi klare for London, god mat og gode venner...skal bli deilig å få litt storbypuls i Wilhelminekroppen. Vi skal spise på Jamie sin nye restaurant og lunch hos Gordon...og det er helt sant...hvor kult er ikke det da...skal love å ta bilder og dele dette med dere. Ha en fin helg alle sammen...det var da svært så fort denne uken gikk da...good bye amigos. 

16 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

sååå herlig:)Misunner deg restaurantbesøkene, spis litt for meg også da:) Kos dere:)

klem Trine:)

Anonym sa...

Heldige deg, du får kose deg masse!:)
Gøy med slike turer, og særlig når du skal besøke de flotte restaurantene!
Spis for meg også, bli god og mett ;)

Klem Ida :)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Det høres KULT ut! Heldige dere! Kos dere masse, og ja...bilder blir et must!:))
God tur!
Klem fra meg

Kaspara sa...

God morgen, Wilhelmine!
Har sett gjennom alle de siste innleggene, du er produktiv!
Morsomme bilder av deg og Adrian i fotoboks og så koselig hilsen fra Adrian, hils han!
Jeg visste jo at du skulle gjøre London utrygg denne helgen, og nå tenker jeg du gleder deg!!
Hils "Camden" fra meg,hi,hi og kos dere masse!!!
Klemmer fra Kaspara

Bente sa...

WOW - så herlig, Wilhelmine - riktig, riktig god tur - kos deg masse - og hvilke restauranter, da:):)

Klem fra Bente.

Martha sa...

Kult..vi skal dit om 2 uker..så håper du deler masse gode tips :)
Kos deg !!

kariogjon sa...

Da får du ha en riktig god tur!

Pia sa...

Åh, god tur! Har en her som ville gitt mye for lunsj hos Gordon!

Hildemor sa...

Åååå hedigen dere, misunnelig på de resturant besøkene ja:), gleder meg til bilder.
Kos dere masse, god tur:)
Klem

Nina B. sa...

ååå heldige dere!
Vi vil også en tur til London igjen snart, kanskje vi bare skal gjøre det!!?!
KOS dere, gleder meg til bilder!
klem nina

Petra / Popetotrora sa...

Vad roligt!! Hoppas ni får en riktigt bra helg!!

Taratei sa...

Ha en skikkelig god tur til London - så kjekt med flotte restaurant besøk - gleder meg til å se bildene :)) God tur. Klem fra meg.

camilla sa...

Hei
Titta innom bloggen din en tur-var veldig hyggelig med en matprat på Mormors tidligere i dag. Pied à Terre er navnet på en annen veldig fin plass :-) (som jeg ikke husket tidligere i dag)
Ønsker dere en riktig god tur og se bilder. Uken etter kommer det flere London bilder på vår side også
God helg-og god tur!
Camilla

Unknown sa...

GOD TUR!!!!

Blir sikkert skikkelig storfint :o)

Klem på klem

Supersnuppa sa...

Kjenner jeg er litt misunnelig nå!
Kunne tenkt meg en tur til London...

Vimplene har kommet opp i huset på pynten! Jeg har linket til deg to ganger nå:) Frøkna mi likte vimplene så godt at de endte opp på hennes rom, ikke lillesøster sitt.
De ble skikkelig fine på den hvite veggen.

Stor klem fra misunnelige meg

Karoline sa...

Hei wilhelmine! Jeg har en liten oppmerksomhet til deg inne hos meg! du får titte innom å se:))

Klem KAROLINEMOR!