12. februar 2011

Bloggtreff og kåring av tapetjomfru!

Da har bloggtreffet med stor bloggfaktor funnet sted i Wilhelminehuset. Det er bare ikke til å tro hvor koselig dette var. De koseligste damene troppet inn, èn etter èn...alle var bare så unike på hver sin måte. Dette er en dag som jeg aldri vil glemme og la det skje igjen kjære dere alle sammen. 
På Wilhelmines lørdagscafe i dag var de flotte damene bak bloggene: 

Andregasellen, Med et lekent sinn
Kreativ og Impulsiv, Tevanga, Flittiglisene
Bustenellik og Dagny`s hverdagshjem

Jeg fikk også de fineste gaver av alle sammen, de hadde med seg både kaker og presanger, blomster og macaroons. Reneste julaften var det. Det var jo litt skummelt å åpne huset sitt slik for så mange fremmede damer, men det tok ikke et minutt en gang før praten var i gang...og den varte fra fem til halv ti...og vi kunne sittet i mange mange timer til uten at det hadde gått tomt for tema. Det var bare så fint å snakke om interiør, loppis og bøker, mat og atter loppis uten at noen ga det minste tegn til at det var kjedelig...halleluja for en gjeng dette var! Takk alle sammen for at dere delte av dere her i Wilhelminehuset. Til deg Bustenellik, så glemte du jo å ta med den lille konfektposen din som jeg hadde laget...det får bli en ekstra gave til deg neste gang. Takk for alle de fine gavene og håper turen hjem gikk fint for alle sammen! ...også må jeg ikke glemme å takke brannmannen...han var den beste buttler jeg kunne ønske meg denne dagen, takk for all vaskingen og hjelp denne dagen brannmannen min;))

Her kommer litt bilder fra samlingen:



Namaste hadde laget en nydelig bok som jeg kan skrive oppskrifter i, takk søte du. 


Dagny hadde med gode risboller. Med kokesjokolade fra Island hvor hun kommer fra. 


Den NYDELIGSTE damen bak bloggen Et lekent sinn hadde med små papirroser, brettet sammen, når de ble lagt i vann åpnet de seg og små fine ord til oss alle kom frem...under hele kvelden satt hun med denne skatten i hjerte esken sin, alle var bare så sjarmert av denne lille gesten hun hadde med til oss. Takk takk søte deg! 



Her ser dere rosene "springe" ut...vakkert...like vakkert som damen bak bloggen...


Kjære søte Flittiglise, du kunne ikke ha truffet bedre...jeg bare elsker House Doctor og Macaroons.



Så var det til kåringen av treffets tapetjomfru...det var nemlig Wilhelmine. Andregasellen, den sprudlende og søte fantastiske  Andregasellen hadde nemlig med de nydeligste tapeter til meg, de skal jeg vokte som skatter...takk for at du lot meg ta del i denne retro- tapet- dille verden...nå er jeg definitivt hekta...




Love you all og takk godeste Tevanga for tulipanene, de skal jeg kose meg med resten av helgen, de skal få stå kaldt i natt så de varer lenge, lenge! 


22 kommentarer:

Skjerstad sa...

Nei men i alle dager Wilhelmine !!! Så masse fint du/dere har fått :) Syns jeg hører skravla og latteren helt hit ;) Du er jammen meg snill som har huset damene i kveld . Men det var vel en stor ære å ha de i hus tenker jeg !

Ha det fint i morgen også :)
Klemmer fra Janne

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
Så morsomt å lese! Ante meg jo at dette ville bli et strålende treff med alle disse flotte jentene samlet rundt samme bord!
Og så har du virkelig hatt reneste julaften der hos deg i dag med de fineste vertinnegaver ser jeg.
Ha en god natt!
Klem fra Kaspara

Solstrålå sa...

Det hørtes kjekt ut med bloggetreff!!
Det skal jammen vi og prøve å få til!
Så fine gaver du fikk da!
Ønsker deg en fin helg!
Goe klem fra Sol

Shy sa...

Høyrdes ut som ein strålande kveld! :)Og mange fine gåver.

Frk.Eplegrøt sa...

Hei:)
Så flott å høre at det var SÅ vellykket!:)Herlig!Dagny lurte jo på om jeg ville bli med da hun skulle kjøre - desv.kunne jeg ikke. Håper det blir noe slikt en gang til - da skal jeg nemlig få det til:)!
Ha en deilig søndag og gratulerer med den store mamma dagen!

gult hus i svingen sa...

så herlige vertinnegaver:) Herlig med bloggtreff, tenker dere kosa dere:) Blir artig og se og lese mer fra lørdagen hos deg:)

Gratulerer med morsdagen:)

Klem fra Trine:)

Dagny sa...

Tusen takk for en super kveld søte deg! Kosa meg veldig sammen med dere :)
Turen hjem gikk fint, søte Mumsi holdt meg med selskap halvveis så det var ikke så "skummelt" å kjøre hjem i mørket ;) hehe
Ha en fantasktisk morsdag :)
Klem

Pia sa...

Så bra at det var vellykka! Det hadde jeg vel egentlig forventa... Masse flotte gaver du fikk!

Hvite tulipaner sa...

Tusen takk for så fin kommentar inne hos meg:)
For et herlig hjem du har, og en finfin blogg!Legger meg til som følger jeg:)
Ha en fin morsdag!
Klem

Rosa sa...

Neste gang er jeg også med!!! Så utrolig gøy dere må ha hatt det, og noe sier meg at damene ikke gikk mette hjem heller?? ;-)

Takk for ros i dag, sånt blir jeg GLAD av!! :-)

Kos deg masse i dag, og nyt alle de fine gavene!

Klem, Rosa

Taratei sa...

Oj , dette var kjekt å lese - hørtes ut som en kjempekveld og så mange flotte gaver da ... ikke minst veldig modig gjort av deg da - skjønner godt at du synes det var litt skummelt , så bra at det blei vellykket :)) stor klem fra meg til modige deg :))

Bente sa...

Heisan - jeg tviler ikke et eneste øyeblikk på at dette har vært et herlig treff, Nina - så gøy:):)
Og - så fine gaver du har fått - mmmm - macarons .....

Ha en flott ny uke - klem fra Bente:)

Hildemor sa...

Høres ut som dere har hatt det kanonkjekt, for en kjekk ide å treffes:), og så fine vertinnegaver.
Klem Hilde

Ellen sa...

Tusen takk for en kjempehyggelig kveld Wilhelmine, jeg har aldri vært med på sånn oppvartning og gjestfrihet før!!Du er herlig altså!Så morsom og fin du er, og så fantastiske saker du baker!Og så koselig mann du har, der har du gjort et skikkelig kupp altså:)
Håper vi kan gjenta det her, for det var KJEMPEkoselig!Hilse masse til gubben, og til Fabiansen som jeg også falt for:)En herlig familie altså!
Stor klem fra Ellen Andregasellen:)

Petra / Popetotrora sa...

Vad kul det låter!! Roligt att träffa några av alla härliga underbara människpr som man "känner" genom nätet!

Ang. blixtlåsen så kan jag avslöja att det trots allt inte va så svårt. Efter jag tvingat mig själv att göra dom där necessärerna så fick jag in snitsen. :-)

Ha det bra!!

NIB sa...

Hei hei:) Takk for koselig kveld, og for at du åpnet hjemmet ditt - veldig hyggelig!

Hihi - makronene er lagd selv, og kanskje litttt søte, men rosa er toppen, vettu!

Konfekten din har fått ben å gå på, og bollene reddet en søt gravid dame på fest i går, hun ba meg takke deg litt ekstra;)

Sol

rockefår sa...

Dette hørtes akkurat like kjekt ut som man kunne forvente, men klart det er litt spennende å treffe folk første gang!

Så mange flotte ting du har fått, men som jeg skjønner på andregasellens kommentar var det slett ikke dårlig stell fra din side heller.

Synd en ikke kan få med seg slike bloggtreff, men dere var vel egentlig mange nok!

Ellen sa...

Hei igjen snuppa:)
Vet du, jeg er HELT enig med deg altså - det var god kjemi momentant syntes jeg!Du er ei flott jente altså:)Vi kan jo ta en cafetur en gang, vi bor jo ikke så langt unna hverandre liksom!Det hadde vært koselig:)
Ha en fin dag, klem herfra!

Heidi / I'm with Leia sa...

Så hyggelig - hvis noen av dere tar turen innom Køben - så kan jeg by på et lite bloggtreff :)

Unknown sa...

Heeeeeeeei!!!!
Snakk om vellykka bloggtreff altså!
Fekk lyst te å ta deg med i kofferten eg må eg innrømma, og resten av gjengen var jo fantastisk hærlige dei og.
Ikkje møkje pinlig stillhet der nei ;o)
Tenk at 4 timer kan gå såååå fort???

Hils så masse te godeste brannmannen og skjønne Fabian og. Rett og slett ei ære å få treffe deg og satse på at det ikkje blir lenge te neste gang :o)

Knuseklem

Bustenellik sa...

Og TUSEN TAKK for en fantastisk kveld! Jeg storkoste meg, selv om jeg måtte dra litt tidligere enn dere andre. Og at jeg glemte konfekten, betyr jo bare at vi har en unnskyldning for å treffes igjen ;-) Det var kjempekoselig på bloggcafé hos deg, og utrolig sporty gjort at du turte åpne hjemmet ditt på den måten! Håper virkelig vi kan få til flere bloggtreff - det var artig å møte både nye og gamle :-) Ønsker deg en fantastisk god uke!
Klem fra meg :-)

Huldra sa...

Så kos å høre det var så vellykket! Kunne jo ikke trodd noe annet heller, for bloggere er jo så absolutt et herlig "folkeslag". Mange flotte, kreative sjeler på en plass må jo bare være en succès. :)

Stort (og litt misunnelig) smil fra Huldra. :)