30. november 2010

Tallerkenhylle



Jeg har fått en tallerkenhylle. Den passet fint inn på Wilhelminekjøkkenet.
Jeg har jo som sagt tidligere bodd i et veldig gammelt hus og da hadde vi en hel vegg over benken med tallerkenhylle som gikk helt opp til taket, hvor det var plass til et servise til 12 personer.
Det er ikke plass til så mye i denne hyllen, men den ble et fargeinnslag på kjøkkenet vårt.
Jeg har kjøpt den på Finn.no.
Det var en dame som laget slike og solgte de for 500,-kr, leveringen var rask og enkel, hun sendte den i posten og det kostet 150,-kr, etter tre dager var den på plass hos Wilhelmine. Hyllene var i flere farger.





15 kommentarer:

Skjerstad sa...

Fin tallerkenhylle , med mange fine fat :) Og de fule knottene dine var så artige;) Finn er en bra oppfinnelse.

God klem fra Janne :)

Bråkmakergata sa...

Så fiiiin! Digger tallerkenhyller!
Har en liggende som må males, og jeg bør egentlig få ut fingen! For det er jo så fint når den henger der på veggen :D

En støvel og en sko sa...

Den var skikkelig fin. Og så flott at du slapp å male den selv.
Jeg har også det fine Rice fatet, og fugleknagger. Likte veldig godt det blå brettet med kost. Flotte detaljer på et flott kjøkken.
Fin kveld til deg.
Klem

Nina sa...

Den minner egentlig ganske mye om min - som jeg har rukket å bli veldig glad i i løpet av de ukene jeg har hatt den. Det er på en måte et lite utstillingsvindu ;). Og de hyllene så dype og romslige ut!!!

Yvonnes Ymserier sa...

stilig tallerkenhylle! Digger bokstavene dine fra København!! God tirsdag! Klemmer

gult hus i svingen sa...

fin hylle og ikke dyr:) Selges i bruktbutikker for 300 kroner og da er de ikke pusset og malt:) Fin ble den på veggen din:) Du har så mange fine ting, Wilhelmine:)

Tirsdagsklem fra Trine.)

Ida sa...

Så fint dere har det!

PillePalle sa...

Å, hvor jeg ønsker meg en sånn tallerkenhylle!
Den er kjempeflott! Klem fra PiPa

giraffmamma sa...

Fin hylle :) Og veldig grei størrelse. Et godt kjøp :)

Mona sa...

Hei!
Så bra at du liker bloggen min! ;)
Tallerkenhylle er genialt, man kan ta frem de pene tingene og vise dem frem, så kan man også skifte ut etter sesong etc.
Liker godt bloggen din og kreativiteten din!

Klem fra Mona

Petra / Popetotrora sa...

Fint! Och verkligen trevligt att blanda upp tallrikarena med lite böcker. :-)

Bente sa...

Så fint det ble med den hylla - sånne tallerkenhyller er så fine:) Vi har bare en liten en-etasjers - skulle gjerne hatt en stooor, men da blir det noe som ikke stemmer med veggplassen på kjøkkenet (der er jo der jeg helst vil ha en slik stoooor hylle!)
Ha en fortsatt fin onsdagskveld - klem fra Bente.

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så fin tallerkenhylle du har fått dæi! Perfekt størrelse på den Og prisen va jo ikke så ille:)
Hærlige ting du har stilt ut i hylla di:)
Ha en kjæmpefin dag.
klæm

Kaspara sa...

Heisan Wilhelmine
veldig fin tallerkenhylle du har fått deg! Jeg synes en slik hylle skaper så mye hygge og gir så mye å hvile blikket på og innholdet kan jo stadig varieres. Har det samme fine rosa og oransje melaminfatet som deg registrerer jeg.
Ha en koselig torsdagskveld.Innflyvning til helg nå!
Klem fra Kaspara

Unknown sa...

Næmmen så fiiin!

Grattis med nye hylla :o)